ABN AMRO

Bijna niets is zo gemeengoed als een betaalpas. Maar bij de productie van deze plastic kaarten, waar bijna iedere Nederlander er een of meerdere van in zijn portemonnee heeft zitten, komt heel wat kijken. Jansen&GO begeleidt de productie van de bankpassen die ABN AMRO jaarlijks miljoenen keren uitgeeft. De kwaliteitseisen die aan deze productie gesteld worden, zijn hoog. En terecht, want ook in een oplage van miljoenen moet een product eruit zien om door een ringetje te halen.

Dat kan alleen door bij het drukproces in het buitenland aanwezig te zijn, en dat doet Alfons van Jansen&GO dan ook. ‘’Alfons weet anderen te overtuigen niet met minder genoegen te nemen dan het allerbeste, ook al wordt het nachtwerk’’, aldus Paul Bierman van ABN AMRO. ‘’Koppel hieraan zijn integriteit en warme persoonlijkheid en je begrijpt dat Alfons een genot is om mee te mogen werken.’’

 

AkzoNobel

De kernwaarden van een bedrijf zijn vaak belangrijk voor de organisatie, maar meestal minder bekend bij de werknemers. Daarom zocht AkzoNobel een sympathieke manier om de kernwaarden bij het personeel tussen de oren te krijgen. Jansen&GO liet 6000 hippe Bobble’s produceren, met daarop de kernwaarden van AkzoNobel. De waarden zullen nu dagelijks op veel bureaus te zien zijn!